با توجه به فعالیت تخصصی آژانس دیجیتال مارکتینگ mimo در حوزهی راهاندازی وبسایت برای سالنهای زیبایی و ارائهی راهکارهای نوین در زمینهی بازاریابی دیجیتال، تصمیم گرفتیم در این مقاله به معرفی سالن زیبایی Maison De Joelle که از اصول مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ در راستای تحقق اهداف خود بهره برده بپردازیم. همچنین در این مقاله بنیانگذار این برند را معرفی نموده و به تحلیل وبسایت این برند خواهیم پرداخت. امیدواریم مطالعهی این مقاله چشماندازهای متفاوتی را به بانوان محترمی که قصد فعالیت حرفهای در صنعت زیبایی را دارند ارائه دهد.
معرفی خانم Joelle Mardinian بنیانگذار هلدینگ Joelle
سالن زیبایی Maison de Joelle که توسط خانم Joelle Mardinian تأسیس شده، به عقیدهی اکثر کارشناسان صنعت زیبایی، برترین سالن زیبایی در دنیا میباشد. این سالن زیبایی زیرمجموعهی هلدینگ Joelle Group بوده که مؤسس این هلدینگ نیز خانم Joelle میباشد. هلدینگ Joelle دارای چند برند زیرمجموعه بوده که هر یک در حوزههای مختلفی از صنعت زیبایی فعال هستند. در ادامه وبسایت این هلدینگ را به همراه تصویر خانم Joelle Mardinian مشاهده مینمایید. با کلیک بر روی تصویر زیر وارد وبسایت هلدینگ Joelle خواهید شد.
برندهای هلندیگ Joelle
این هلدینگ دارای 4 زیر مجموعه با فعالیتهای متفاوت میباشد.
- Clinica Joelle: کلینیک زیبایی که به ارائهی خدمات جراحی زیبایی مشغول میباشد.
- Joelle Paris: فروش محصولات مرتبط به حوزهی زیبایی
- EyeCandyJoelle: فروش لنز رنگی چشم
- Maison de Joelle: سالن زیبایی
هر کدام از خدمات فوق دارای وبسایت اختصاصی بوده که با کلیک بر روی آنها امکان مشاهدهی خدمات و فعالیت آنها را خواهید داشت. یکی از دلایل موفقیت و توسعهی برند Joelle فعالیت اصولی و حرفهای در حوزهی دیجیتال مارکتینگ میباشد؛ به طوری که تمامی خدمات این هلدینگ دارای وبسایت و شبکههای اجتماعی متنوع بوده که هر یک دارای برنامههای سازمانیافتهای برای معرفی و بازاریابی خدمات تخصصی میباشند.
معرفی برند Maison De Joelle
در ادامه به معرفی بیشتر برند Maison de Joelle از گروه Joelle که مربوط به سالنهای زیبایی این هلدینگ میباشد، خواهیم پرداخت.
در تصویر فوق صفحهی اصلی وبسایت Maison De Joelle را مشاهده مینمایید که دارای 4 منوی اصلی میباشد؛ گزینهی اول که Services نام دارد به معرفی خدمات این سالن زیبایی میپردازد. خدمات سالنهای زیبایی Maison de Joelle شامل آرایش و پیرایش مو، میکاپ، ناخن، عروس، پاکسازی پوست، تاتو و… میباشد که در صفحهی مربوطه به خدمات تکتک آنها با جملات و تصاویر بسیار شیک و زیبا معرفی شدهاند.
دومین بخش وبسایت سالن زیبایی Maison de Joelle مربوط به اخبار این برند میباشد؛ در این بخش تمامی فعالیتهای برند شامل رویدادها و فعالیتهای تخصصی به مخاطبان اطلاعرسانی شده و ارتباط بسیار عمیقی با آنها برقرار میشود. این ارتباط در ادامه منجر به ایجاد مشتریان وفادار خواهد شد.
پیشنهاد میمُ مگ: کاربرد وبسایت در سالن های زیبایی
بخش بعدی که In The Press نام دارد، به معرفی مطبوعاتی پرداخته میشود که سالن زیبایی Maison De Joelle را معرفی نمودهاند.
و در نهایت آخرین گزینه که Book Now نام دارد مربوط به نوبت گیری آنلاین میباشد؛ در این صفحه لیست تمامی خدمات به همراه شعبات به مخاطبان نمایش داده شده و مخاطبان این امکان را دارند که اقدام به رزرو نوبت خدمات دلخواه خود در هر شعبهای از این برند نمایند.
یکی از بخشهای بسیار مهم و تأثیرگذار که در انتهای سایت Maison De Joelle مشاهده مینمایید لینک آدرس شبکههای اجتماعی این برند میباشد که با کلیک بر روی هر کدام میتوانید این سالن زیبایی و مؤسس آن را در شبکههای اجتماعی دنبال کنید. در ادامه لینک شبکههای اجتماعی برند Maison De Joelle و خانم Joelle Mardinian را برای شما قرار دادهایم تا به عنوان یک الگوی موفق آنها را دنبال کنید.
شعبات Maison De Joelle
این سالن زیبایی با بهرهگیری از اصول مارکتینگ و برندینگ توانسته فعالیت خود را در به 13 شعبه گسترش داده و از تمامی آنها کسب درآمد کند. به این اقدام که یک برند، اجازهی استفاده از مدل کسبوکار و نام تجاری خود را در ازای دریافت منافع مالی به دیگران میدهد فرانچایز (Franchise) گفته میشود. فرانچایز کردن برند برای یک برند سالن زیبایی مقدور نیست مگر با استفاده از استراتژیهای مارکتینگ، برندینگ، دیجیتال مارکتینگ و دیجیتال برندینگ.
شعبات کشور امارات متحده عربی
- شعبه 1: Dubai – Jumeirah
- شعبه 2: Dubai – Kempinski Hotel
- شعبه 3: Al Ain
- شعبه 4: Abu Dhabi – Tryano
شعبات دیگر
- شعبه 5 و 6: Qatar – Doha
- شعبه 7: Iraq – Baghdad
- شعبه 8: Iraq – Kurdistan Sulaymaniyah
- شعبه 9: Iraq – Kurdistan Erbil
- شعبه 10: Tunisia – Tunisia
- شعبه 11: Bahrain – Al Manama
- شعبه 12: Jordan – Amman
- شعبه 13: Algeria – Algeria
شبکههای اجتماعی برند Maison De Joelle
شبکههای اجتماعی خانم Joelle Mardinian
جمعبندی و سخن پایانی
همانطور که مشاهده کردید، خانم Joelle Mardinian که مؤسس گروه زیبایی Joelle و سالن زیبایی Maison De Joelle میباشد، با نگاه حرفهای به این صنعت توانسته اقدامات ارزشمندی را در کنار هنر خود برداشته و با استفاده از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ به توسعهی برند شخصی و تجاری خود بپردازد.
امید است سالندارهای ایرانی نیز با الگوبرداری از ایشان، و البته هنر و خلاقیت خود در این زمینه گامهای ارزشمندی را برداشته و صعنت زیبایی ایران را که دارای استعدادهای فراوانی است ابتدا در کشور خودمان گسترش داده و سپس آن را به کشورهای دیگر صادر نمایند.
در همین زمینه مشاوران تخصصی مارکتینگ و برندینگ در آژانس دیجیتال مارکتینگ mimo آمادگی خود را جهت ارائهی مشاورهی رایگان جهت عقد قرارداد همکاری با سالنهای زیبایی اعلام مینماید. جهت رزرو مشاورهی رایگان، وارد صفحهی تماس با ما شده و فرم مربوطه را تکمیل نمایید.