سفارش تولید محتوا

پادشاه به قلمروی خود بازمی‌گردد

تولید محتوا در سال 2023 میلادی و 1402 شمسی شکل و شمایل متفاوتی به خود خواهد گرفت. دیگر صرفا، حجم محتوا، چگالی کلمات کلیدی، استفاده از کلمات کلیدی فرعی و… موجب موفقیت شما نخواهد شد. بلکه ارزشمند بودن، تألیفی بودن و تجربه‌ی کاربر است که اهمیت بسیاری خواهد داشت.

در میمُ سفارش محتوا را به تعدادی نویسنده (کپی رایتر) نمی‌دهید؛ بلکه سفارش خود را به یک تیم متخصص شامل کارشناس ارشد مارکتینگ، کارشناس ارشد دیجیتال مارکتینگ، کارشناس تولید محتوا و کارشناس ویراستاری واگذار می‌کنید.

ما پیش از شروع به نگارش محتوا، وبسایت شما را بازبینی کرده و با اهداف و استراتژی‌های مارکتینگ برند شما آشنا می‌شویم. سپس در صورت تمایل، استراتژی محتوایی خود را متناسب با برنامه‌های بازاریابی شما به اطلاع شما رسانده و پس از تأیید فرآیند نگارش را آغاز می‌کنیم.

در تمام مدتِ نگارش محتوا، وبسایت شما تحت نظر قرار داده شده و در صورتی که دسترسی سرچ کنسول را به ما داده باشید لینک‌سازی داخلی با دقت برای صفحات پراهمیت انجام خواهد شد.

مراحل سفارش محتوا در mimo

پــــژوهـــش

پژوهش استراتژی‌ها و اهداف مارکتینگ شما

در این مرحله تمامی استراتژی‌ها و اهداف شما را مطالعه نموده و گپ و گفتی را با  سرپرست نویسندگان ترتیب خواهیم داد تا نقشه‌ی راه مشخصی برای نویسندگان تعیین گردد.

در همین مرحله رقبای صنعت شما مورد بررسی ویژه قرار گرفته و SWOT کسب‌وکار شما پس از تحلیل در اختیار نویسندگان قرار خواهد گرفت تا در هنگام نگارش به آن‌ها توجه نمایند.

ساختار صفحات شما نیز در همین مرحله بررسی شده تا صفحات اصلی، دسته‌بندی محصولات/خدمات، صفحات تکی محصول/خدمت، نوشته‌های وبلاگ و هر بخش که برای کسب‌وکار شما استراتژیک است مورد توجه نویسنده قرار گیرد.

مهم‌ترین اقدام در این مرحله مشخص نمودن پرسونای مخاطبان سایت شما است. با پژوهش در پرسونای مخاطب، محتوا کاملا متناسب و شخصی‌سازی شده با مخاطبان شما نگارش خواهد شد.

در انتها نتایج پژوهش به یک شناسنامه‌ی محتوا تبدیل شده و در اختیار نویسنده، شما و کارشناس ارشد مارکتینگ mimo قرار خواهد گرفت تا همواره تمامی تصمیمات و اقدامات بر اساس آن سند اجرا شود.

step1

نـــــگارش

نگارش با سبکی متفاوت

ما معتقد هستیم که دیگر دوران آن به به پایان رسیده که کلمه کلیدی اصلی و تعداد کلمات مورد نیاز خود را به یک نویسنده بدهیم و در پایان یک مقاله X کلمه‌ای تحویل گرفته، آن را در وبسایت خود بارگذاری کنیم و در انتها محتوای ما مورد توجه مخاطبان‌مان قرار بگیرد.

به عقیده‌ی ما این اصطلاح قدیمی که می‌گویند محتوا پادشاه است، این روزها فقط در حد یک شعار به آن توجه می‌شود و معمولا کمترین توجه به محتوا می‌شود. قرار است ما پادشاه را به قلمروی خود بازگردانیم.

نگارش محتوا در mimo توسط یک تیم متخصص و توانمند در هر حوزه انجام شده و تمامی نویسندگان در حوزه‌ای دانش آکادمیک و یا تجربه‌ای عملی دارند. مثلا نگارندگان محتوای مرتبط به کافی‌شاپ و قهوه را نویسندگانی انجام می‌دهند که یا در حال حاضر باریستا هستند و یا تجربه‌ی این حرفه را داشته‌اند. 

نگارش محتوا همواره با روش استوری تلینگ انجام شده و از همان ابتدا (عنوان) هدفی دنبال شده و در انتها یک دعوت به اقدام متناسب در نظر گرفته خواهد شد. همچنین در طول مدت نگارش محتوا وبسایت و سند پژوهش کسب‌وکار شما در مقابل نویسنده باز بوده و اهداف و استراتژی‌های شما را دنبال خواهد کرد.

step2

پـــــردازش

بازخوانی و کیفیت‌سنجی

در این مرحله، محتوای شما با سند پژوهش، استراتژی‌ها و اهداف کسب‌وکار شما سنجیده شده و تغییراتی در آن صورت خواهد گرفت. این تغییرات شامل تغییر عنوان اصلی و عناوین داخلی، تغییر لینک‌های داخلی، بهینه‌سازی CTAها (دعوت به اقدام) و… متناسب با داستان‌سرایی کل محتوا خواهد بود. بررسی غلط‌های املایی، نگارشی و… نیز در همین مرحله انجام خواهد شد.

آخرین مرحله از پردازش هر محتوا توسط مدیر و بنیان‌گذار مجموعه انجام شده تا هر محتوا بالاترین کیفیت ممکن را دارا شود.

در انتها، نیز پیشنهاداتی جهت انتشار در اختیار مسئول مربوطه در مجموعه‌ی شما ارائه خواهد شد تا محتوای مورد نظر بیشترین بازدهی و نرخ تبدیل را برایتان به ارمغان آورد.

step3

در صورتی که پرسشی دارید و در بخش سوالات متداول آن را نیافتید، با ما تماس بگیرید.

شماره تماس: 09202546046 – 02634330029

ایمیل: info@mimo-agency.ir

فرم تماس با ما: کلیک کنید

سوالات متداول

بازاریابی محتوا چیست و به چه دردی می‌خورد؟

بازاریابی محتوا به مجموعه‌ای از فرآیندها گفته می‌شود که در آن نیازها، دغدغه‌ها و علاقه‌مندی‌های مخاطب سنجیده شده و بر اساس نقاط قوت و ضعف شما نسبت به رقبا اقدام به تدوین برنامه‌ای کاربردی برای تولید و انتشار محتوایی که در آن مخاطب را به یک یا دو اقدام مشخص تشویق نموده‌ایم، می‌شود. سپس محتوای مورد نظر نگارش و بر اساس یک تقویم محتوای از پیش تعیین شده منتشر می‌شود. همچنین فرآیند رصد، بررسی و بهینه‌سازی محتوا نیز بایستی در انتهای آن انجام گردد. آژانس mimo با بیش از 12 سال تجربه در زمینه‌ی بازاریابی محتوا تمامی این فرآیندها را متناسب با صنعت شما انجام خواهد داد.

آیا نویسنده‌ی تخصصی در تمام زمینه‌ها دارید؟

در تمام زمینه‌ها قطعا خیر؛

اما در حوزه‌هایی که نیاز مداوم به تولید محتوای متنی دارند نویسنده‌ی متخصص داریم.

ضمنا از بین هر 100 سفارش محتوا، 3 مورد آن‌ها را به دلیل نداشتن نویسنده‌ی متخصص کنسل کرده و هدیه‌ای را به منظور عذرخواهی به کارفرما تقدیم کرده‌ایم.

من قصد سفارش محتوا دارم اما هیچ برنامه و پلنی برای آن ندارم.

اصلا نگران نباشید!

کارشناسان متخصص و دلسوز مارکتینگ آژانس mimo تمامی موارد را برنامه‌ریزی و شما را قدم به قدم مطلع خواهند کرد.

پیشنهاد می‌شود در صورت عدم وجود برنامه جامع بازاریابی محتوا، تعداد محتوای درخواستی خود را افزایش دهید تا کارشناسان ما به نسبت تعداد محتوای شما برنامه‌ی جامع‌تری را تدارک ببینند.

من کسی را ندارم که محتوای نگارش شده را در سایتم منتشر کند.

اگر هسته‌ی سایت شما وردپرس است جای نگرانی ندارد!

فقط کافیست یک اکانت نویسنده برای ما بسازید تا فرآیند انتشار را نیز بدون هیچ هزینه‌ای برایتان انجام دهیم. جهت مشاوره همین حالا تماس بگیرید

شماره تماس: 02634330029

فرم سفارش تولید محتوا

لطفا با دقت تکمیل کنید

[gravityform id="2" title="false"]