طراحی سایت

کاربرد وبسایت در تبلیغات دندانپزشکی

کاربرد وبسایت در تبلیغات دندانپزشکی

یکی از نیازها و دغدغه‌های افرادی که به خدمات پزشکی نیاز دارند این است که بتوانند یک پزشک متخصص، توانمند و معتمد پیدا کنند. در مقابل هم پزشکان متخصص بسیاری در ایران مشغول به فعالیت هستند که مردم آن‌ها را به یکدیگر معرفی می‌نمایند. اما با وجود اینکه این صنعت نیاز بسیاری به فعالیت حرفه‌ای در فضای دیجیتال دارد هنوز پزشکان متخصص نتوانسته‌اند ازفرصت‌های باالقوه‌ی دیجیتال مارکتینگ بهره برده و از آن برای اهداف خود استفاده کنند. لذا با مطالعه‌ای مقاله که با رویکرد تبلیغات دندانپزشکی نگارش شده است، تحول شگرفی در کسب‌وکار خود ایجاد کنید.

در این مقاله قصد داریم به شما که احتمالا یک پزشک حازق هستید بگوییم که داشتن یک وبسایت کارآمد و پیاده‌سازی استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ چطور می‌تواند به شما کمک کند تا به اهداف خود رسیده و دغدغه‌های بسیاری را برطرف نمایید.

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

دیجیتال مارکتینگ مجموعه فرآیندهایی است که به شما کمک می‌کند با ابزارهای دیجیتال دغدغه‌های کسب‌وکار خود و نیاز مشتریان را بشناسید و آن‌ها را به بهترین شکل ممکن برطرف کنید.

تمامی اقدامات دیجیتال مارکتینگ که شامل اس ام اس مارکتینگ، ایمیل مارکتینگ، سوشال مدیا مارکتینگ، تبلیغات دندانپزشکی ومی‌شود همگی بایستی حول محور یک وبسایت کارآمد برنامه‌ریزی و اجرا شوند. به همین دلیل در ادامه‌ی این مقاله به کاربردهای یک وبسایت کارآمد برای تبلیغات دندانپزشکی خواهیم پرداخت.

در جستجو شما را با چه هویتی می‌شناسند؟

اولین نکته‌ای که بسیار پراهمیت است این است که در اکثر صنایع و حوزه‌ها، مخاطبان در موتور جستجوی گوگل به دنبال نیازهای خود هستند و همواره سفر یکی مشتری از سرچ در گوگل شروع می‌شود.

جستجو در گوگل

حال اینکه آیا شما در نتایج جستجو حضور دارید یا خیر یک مسئله و اینکه آیا حضور درست و مناسبی دارید مسئله‌ای دیگر است.

اگر شما برنامه‌ای برای نوع نمایش خود در این نتایج نداشته باشید، موتور جستجوی گوگل براساس صلاح‌دید خود نتایجی را به مخاطبان نمایش می‌دهد که می‌تواند یک صفحه از شبکه اجتماعی شما باشد که سال‌ها پیش راه انداخته بودید و حالا اطلاعات موجود در آن شامل آدرس، تلفن و دیگر اطلاعات مطب یا کلینیکی که در آن فعالیت دارید مربوط به گذشته و غلط هستند. و یا شاید این نتیجه، دایرکتوری‌های مشاغل مختلف با سلیقه‌ی شخصی و غلط خودشان باشند.

نتیجه هر چه که باشد مسلم است در اکثر مواقع آن چیزی نمی‌باشد که شما مایل هستید مخاطب ببیند. همین حالا می‌توانید باجستجوی نام خود در گوگل این موضوع را امتحان کنید!

با داشتن یک وبسایت کارآمد می‌توانید صفحات مختلف و جذابی را در نتایج جستجو به مخاطب نمایش دهید؛ به عنوان مثال می‌توانید یک صفحه اصلی داشته باشید که شامل تصویر شما، تحصیلات و سابقه کاری‌تان، آدرس و تلفن مطب، خدمات، تعرفه‌ها ونمونه‌کارهای‌تان وباشد. در این صورت مخاطب با جستجوی نام شما به این صفحه هدایت شده و اطلاعات بسیار مفید و جذابی را در مورد شما مشاهده خواهد کرد.

صفحات-دندانپزشکی

همچنین میتوانید برای هر خدمت خود یک صفحه‌ی جداگانه داشته باشید تا در هنگام جستجوی واژه‌های مربوط به آن خدمت نمایش داده شود. به عنوان مثال می‌توان یک صفحه‌ی مرتبط به کامپوزیت دندان طراحی کرد تا مخاطبان با جستجوی واژه‌هایی همچون کامپوزیت. کامپوزیت دندان، قیمت کامپوزیت، بهترین کامپوزیت، کامپوزیت ارزان، کامپوزیت در تهران ومستقیما وارد آن صفحه شده و به کمک استراتژی‌های مارکتینگ وی را ترغیب به رزرو نوبت ویزیت نمود.

تمامی خدمات شما هذ کدام می‌توانند یک صفحه‌ی منحصر‌به‌فرد داشته و به بهترین شکل ممکن معرفی شوند. در این صفحات ابتدا خدمت موردنظر (مثلا کامپوزیت) معرفی شده، پس از آن به معرفی تفاوت‌ها و ویژگی‌های شما نسبت به رقبایتان، تصویر کامپوزیت‌های قبلی، نظرمشتریان قبلی وپرداخته خواهد شد. همچنین در پایان نیز می‌توان یک پیشنهاد تخفیف مدت‌دار یا هدیه جهت رزرو نوبت فوری در نظر گرفت و یک فرم حاوی اطلاعات فردی و یک تقویم جهت انتخاب تاریخ ویزیت در انتهای صفحه قرار داد.

راه اندازی نوبت گیری آنلاین دندانپزشکی

رزرو آنلاین نوبت

امروزه رزرو آنلاین نوبت در صنعت پزشکی تا حد زیادی جا افتاده و افراد بسیاری ترجیح می‌دهند تا به جای مراجعه یا تماس با مطب‌ها و کلینیک‌ها و چالش‌های فراوانی از جمله معطلی، از طریق اینترنت و صرفا با چند کلیک نوبت خود را دریافت کنند.

در این میان در سال‌های اخیر پلتفرم‌های بسیاری به عنوان واسط در این زمینه شروع به فعالیت نموده‌اند و با ثبت اطلاعات مطب‌ها،کلینیک‌ها و بیمارستان‌ها و نمایش آن‌ها به کاربران اقدام به نوبت‌دهی آنلاین می‌نمایند.

عضویت پزشکان در این پلتفرم‌ها معایب بسیاری دارد که صرفا به چند مورد آن اشاره خواهیم کرد. در ابتدا باید این نکته را بدانید که پلتفرم مورد نظر به ۲ روش از شما هزینه دریافت خواهد کرد؛ یا هزینه به ازای عضویت شما در پلتفرم و حق اشتراک ماهانه و یا پورسانت به ازای معرفی هر بیمار (مشتری)؛ در حالت اول حتی اگر هیچ مشتری‌ای از سمت پلتفرم مذکور نداشته باشید بایستی حق اشتراک ماهانه را بپردازید که هیچ سودی برای شما نخواهد داشت؛ اما حالت دوم اندکی منطقی‌تر و به‌صرفه‌تر خواهد بود. نکته‌ی بسیار مهم این است که در هر ۲ صورت همواره تحت استعمار یک برند دیگر خواهید بود که هر زمان مایل باشد می‌تواند اطلاعات شما را ویرایش و حذف نموده و یا حتی عضویت شما را لغو نماید و شما هیچ دخل و تصرف و مالکیتی در مطب آنلاین خود نخواهید داشت.

پلتفرم رزرو نوبت آنلاین

حال با در نظر کرفتن تمام این عیوب به این نکته دقت کنید که اگر بستری را برای خود داشته باشید که مالکیت ۱۰۰ درصد آن با خودتان بوده و امکان نوبت‌گیری آنلاین نیز در آن وجود داشته باشد دیگر هیچ نیازی به چنین پلتفرم‌هایی نخواهید داشت.

امکان نوبت‌گیری آنلاین مزایای بسیار زیادی دارد که به برخی از آن‌ها اشاره خواهیم نمود.

اولا دیگر نیاز نیست نگران اطلاعات غلطی باشید که احتمالا یک منشی تازه‌کار به بیمارتان قرار است بدهد چرا که مخاطبان شما پیش از رزرو نوبت و در حین آن، در یک صفحه‌ی از پیش طراحی شده همان چیزی را مشاهده خواهند کرد که شما صلاح می‌دانید؛

منشی بی حوصله

همچنین با توجه به آنلاین شدن فرآیند نوبت‌گیری دیگر نیاز نیست نگران مشغول بودن خط تلفن و یا عدم پاسخ‌دهی عمدی یا سهوی تلفن توسط منشی محترمه باشید؛ در این حالت هزاران نفر به طور موازی و همزمان می‌توانند اطلاعات مورد نیازشان را از وبسایت شما کسب کرده و همگی به‌طور همزمان اقدام به رزرو نوبت خود نمایند.

در نوبت‌گیری آنلاین به کمک ابزارهای مختلف مانند نمایش تعداد نوبت‌های باقی‌مانده، زمان باقی‌مانده تا پایان نوبت‌دهی ومی‌توان حس اضطراری را در مشتری ایجاد نمود تا پیش از خارج شدن از صفحه حتما نوبت خود را رزرو کند. این ویژگی شاید در مکالمات تلفنی منشی با بیمار نیز امکان‌پذیر باشد اما مسلم است که کاربر اگر این اضطرار را از یک ماشین دریافت کند (وبسایت) بیشتر اعتماد خواهد کرد تا از زبان یک شخص.

یکی از مزایای بسیار مهمی که در درازمدت ارزش بسیاری پیدا خواهد کرد، ذخیره‌ی اطلاعات افراد به همراه جزئیات در یک بانک اطلاعاتی یکپارچه می‌باشد. اگر پزشک باسابقه‌ای هستید احتمالا با آرشیو پرونده‌ی بیماران خود چالش‌هایی مانند مفقود شدن پرونده‌ی بیماران قدیمی، اطلاعات ناقص، عدم امکان دسته‌بندی و فیلترینگ مشتریان ورا تجربه نموده‌اید. در نوبت‌دهی آنلاین دیگر نیاز نیست نگران اطلاعات و سوابق بیماران باشید. این را به این دلیل بیان کردیم که در حال حاضر داده‌های طبقه‌بندی شده با ارزش‌ترین دارایی در دنیا می‌باشند و اگر با علم داده و داده‌کاوی آشنا شوید می‌توانید از آن‌ها بهره‌های فراوانی ببرید.

بخش-بندی-بیماران

در صورتی که از نظر شما نوبت‌گیری آنلاین دارای مزایای دیگری نیز می‌باشد، لطفا در بخش نظرات در انتهای همین مقاله آن‌ها رامطرح نمایید.

اهمیت مارکتینگ در پزشکی و کاربرد وبسایت

شاید اگر بگوییم در عصری زندگی می‌کنیم که استفاده از علم مارکتینگ در پزشکی نیز کاربردی و حتی ضروری‌ست با انتقاداتی مواجه شویم! اما این فرضیه به مرور قابل اثبات بوده و به راحتی می‌توان با مشاهده‌ی ظهور استارتاپ‌ها و پلتفرم‌های فعال در صنعت پزشکی، آن را به عنوان یک قاعده پذیرفت. یعنی در آینده‌ای نزدیک اگر یک پزشک متخصص یا حتی فوق تخصص با بالاترین درجه‌ی علمی، با علم مارکتینگ آشنا نبوده و نتواند علوم و مهارت‌های خود را با اصول مارکتینگ و به خصوص دیجیتال مارکتینگ طبقه‌بندی و سازمان‌دهی نماید، به احتمال زیاد در ادامه‌ی فعالیت حرفه‌ای خود دچار مشکلات فراوانی خواهد شد.

به عنوان مثال بخش بندی مشتریان که در علم مارکتینگ یک موضوع بسیار مهم و بنیادی می‌باشد شاید در گذشته و حتی در حال حاضر در پزشکی کاربرد نداشته باشد اما در آینده با افزایش عرضه (تعداد پزشکان متخصص در حوزه‌های مختلف)، توقع، انتظارات، دغدغه‌ها و ترجیحات جدیدی در متقاضیان (بیماران) شکل خواهد گرفت. این عوامل باعث خواهند شد که بیماران در انتخاب پزشک خود معیارهایی را مدنظر قرار داده و رفتار و انتخاب‌های گوناگونی داشته باشند. پس در آینده اگر یک پزشک نتواند بیماران (مشتریان) خود را با در نظر گرفتن معیارهای مختلف بخش‌بندی نماید احتمالا به مرور زمان دیگر هیچ بیماری نخواهد داشت و برعکس اگر پزشکی بتواند به شناخت بهتری از بیماران خود رسیده و آن‌ها را بخش‌بندی‌ کند، می‌تواند رفتار، استراتژی‌ها‌ و سیاست‌های متناسبی را با هر دسته درنظر بگیرد و بدین طریق همواره از نظر مارکتینگ رو‌به‌رشد باشد.

دیجیتال-مارکتینگ-چیست

اگر بخواهیم در رابطه با تغییر رفتار بیماران و یا همان مشتریان صنعت پزشکی مثالی بزنیم می‌توان به یکی از دغدغه‌های همیشگی دربیماران، یعنی طرز برخورد نامناسب برخی پزشکان اشاره کنیم. در گذشته و حتی حال حاضر، بیماران انتظار زیادی از نظر طرز برخورد از پزشک نداشته و معمولا هم با طرز برخورد بد و نامناسبی مواجه می‌شدند. اما شک نکنید در آینده‌ای خیلی نزدیک (اکنون هم قابل مشاهده است) انتظار و توقع بیمار (مشتری) در این زمینه افزایش یافته و خواهان احترام و رفتار مناسب خواهند بود؛ در صورتی که این انتظار در مخاطب برآورده نشود به سرعت موجب نارضایتی بیماران (مشتریان) و در نهایت سقوط بیزینس پزشک موردنظر خواهد شد.

حال که با اهمیت استفاده از علم مارکتینگ در پزشکی آشنا شدید، برای پی بردن به اهمیت شاخه‌ی دیجیتال مارکتینگ فقط کافیست این نکته را بدانید که عموم مردم، بیشترین زمان، تمرکز، انرژی و بودجه‌ی روزانه‌ی خود را از طریق ابزارهای دیجیتال همچون موبایل، تبلت، لپ‌تاپ و کامپیوتر شخصی صرف می‌نمایند. پس اگر در استفاده از علم مارکتینگ از دیجیتال مارکتینگ غافل شوید و مطابق با نیاز مخاطبان حضوری فعال در فضای دیجیتال نداشته باشید، تقریبا ۷۰ درصد جمعیت مخاطبان باالقوه‌ی خود را از دست خواهید داد.

مهم‌ترین دارایی که در حوزه‌ی دیجیتال مارکتینگ بایستی در اسرع وقت توسط یک پزشک به‌دست آورده شود، یک وبسایت اختصاصی کارآمد می‌باشد.

وبسایت اگر بر اساس استاندارهای روز دنیا طراحی و پیاده‌سازی شود تمام نیازها و دغدغه‌هایی که تابه‌اینجا بیان کردیم برطرف خواهند شد.

همانطور که پیش‌تر به آن اشاره کردیم، یک وبسایت می‌تواند شامل بخش‌های مختلفی مانند صفحه اصلی، بیوگرافی پزشک، مدرک تحصیلی، سوابق، مدارک، معرفی تک‌تک خدمات، معرفی بیماران قبلی و دیدگاه آن‌ها در مورد شما، نوبت‌گیری آنلاین، پرونده پزشکی، تصاویر مختلف از مطب و نمونه خدمات ارائه شده، مواد مصرفی وباشد.

نظر بیماران قبلی

به عنوان مثال در تصویر فوق وبسایت کلینیک Mint Dentistry را مشاهده می‌نمایید که یکی از بخش‌های آن نظر بیماران و مشتریان قبلی می‌باشد. این بخش در هر وبسایتی یکی از مهم‌ترین بخش‌ها بوده که اکثر مخاطبان و مشتریان پیش از رزرو نوبت جهت تصمیم‌گیری درست آن‌ها را مطالعه می‌نمایند.

اهمیت و حساسیت شکل تبلیغات دندانپزشکی

تا به اینجا سعی نمودیم اهمیت حضور آنلاین در پزشکی را بیان کنیم. اما حالا می‌خواهیم حقیقت دیگری را بیان کنیم و آن هم این است که با گذشت زمان، صرفا حضور آنلاین کافی نیست؛ همانطور که نشانه‌های آن را در شاخه‌ی دنداپزشکی مشاهده می‌نمایید، به دلیل افزایش عرضه که به اعتقاد ما به دلیل تسهیل در فرآیند جذب و فارغ‌التحصیلی از دانشگاه‌ها، تا حد زیادی بی‌رویه است، پزشکان بسیاری اقدام به انجام تبلیغات دندانپزشکی در اینستاگرام نموده‌اند. از طرفی نوع و شکل تبلیغ در صنعت پزشکی دارای حساسیت بسیاری بوده و در صورت اجرای نادرست می‌تواند نتایج عکس و آسیب‌زننده داشته باشد.

به همین دلیل، شناخت و استفاده از استراتژی‌ها و سیاست‌های اصولی در تبلیغات در عصر حاضر بیش از هر زمان دیگری دارای اهمیت می‌باشد.

یکی از ابزارها و بسترهای بسیار ضروری در امور تبلیغات آنلاین، وبسایت اختصاصی و کارآمد می‌باشد. به کمک یک وبسایت استاندارد، می‌توان به جای تبلیغات زرد در حوزه‌ی پزشکی که در حال حاضر در شبکه‌های اجتماعی شاهد آن هستیم، اقدام به طراحی و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی هدفمند با محتوای باارزش و غنی نموده و مخاطبان بیشتری را جذب نمود.

تبلیغات زرد اصطلاحی در حوزه‌ی مارکتینگ است و به تبلیغاتی گفته می‌شود که هیچ ارزش و اعتبار نداشته و صرفا بر پایه‌ی دروغ و بزرگنمایی اجرا می‌شود.

برای درک بهتر موضوع تبلیغات می‌توان سری به شبکه‌های اجتماعی زده و شاهد تبلیغات اینفلوئنسرها و بلاگرها و معرفی پزشکان توسط آن‌ها باشیم که همگی از جنس تبلیغات زرد هستند.

اما حالا بیاید یک سناریوی تبلیغاتی حرفه‌ای را با هم مرور کنیم.

تبلیغات خلاقانه دندانپزشکی

فرض می‌کنیم که شما یک دندانپزشک هستید و تصمیم گرفته‌اید به صورت حرفه‌ای اقدام به تبلیغات دندانپزشکی در فضای دیجیتال نمایید.

با در نظر گرفتن این که یکی از خدمات شما عصب کشی و ترمیم ریشه می‌باشد، توجه شما را به نمودار زیر جلب می‌کنیم.

سایت تبلیغات دندانپزشکی

این نمودار که از منبع رسمی موتور جستجوی گوگل دریافت شده آمار جالبی در رابطه با جستجوی واژه‌ی درمان درد دندان از سال ۲۰۰۴ تا به الان را ارائه می‌دهد.

در این نمودار به وضوح می‌توانید مشاهده کنید که با گذشت زمان، افراد به جای پرس‌وجو از خویشاوندان در هنگام درد دندان به گوگل مراجعه نموده‌اند. همچنین شیب صعودی‌ این نمودار نمایانگر حجم جستجوها و تحول در رفتار انسان‌ها می‌باشد.

اولین اقدامی که بایستی به عنوان یک دندان‌پزشک انجام دهید این است که یک مقاله‌ی کاربردی در خصوص کاهش درد دندان نوشته و در آن به مواردی همچون انواع دندان‌درد، عوامل درد دندان، راهکارهای موقتی کاهش درد و در نهایت درمان اصلی که همان عصب کشی و ترمیم ریشه است بپردازید.

این مقاله با انجام مجموعه اقداماتی که به آن‌ها SEO می‌گویند، می‌تواند رتبه‌ی خوبی در نتایج گوگل به دست آورده و همواره در صفحات اول نتایج نمایش داده شود.

از این پس هر کس واژه‌ی کاهش درد دندان را در مرورگر خود سرچ کند این مقاله به او نمایش داده شده و مخاطب با کلیک بر روی آن، مقاله را مطالعه خواهد کرد.

تا به اینجا شما موفق به برطرف نمودن یک دغدغه‌ی مهم یعنی تسکین موقتی درد دندان شده‌اید. حال اگر وبسایت شما دارای استانداردهای لازم باشد اطلاعات دستگاهی (موبایل، لپ‌تاپ و…) که مخاطب با آن جستجو و مقاله‌ی فوق را مطالعه نموده به‌طورخودکار در سایت شما ذخیره خواهد شد.

متن تبلیغات دندانپزشکی

در ادامه بایستی محتوای تبلیغاتی شامل متن، تصویر و ویدیو جهت معرفی خدمت عصب‌کشی و ترمیم ریشه آماده نمایید تا تمامی کسانی که یک بار مقاله‌ی مذکور را مطالعه نموده‌اند همواره در تمام وبسایت‌های ایرانی مشهور آن تبلیغات را مشاهده نمایند. جالب است بدانید که نمایش این تبلیغات هیچ هزینه‌ای برای شما نخواهد داشت و صرفا زمانی هزینه تبلیغ را خواهید پرداخت که مخاطبی روی تبلیغ شما کلیک کند. هزینه بابت هر کلیک و به دلخواه شما خواهد بود. مثلا می‌توانید اعلام کنید که بابت هر کلیک فقط ۱۰۰۰ تومان پرداخت کنید. هر چه این مبلغ را بالاتر در نظر بگیرید احتمال تعداد نمایش بیشتر خواهد شد.

متن تبلیغات دندانپزشکی

بدین طریق می‌توانید مخاطبان خود را دسته‌بندی کرده و محتوای تبلیغاتی متناسب و مورد نیاز را به هر دسته نمایش دهید. مثلا افرادی که به دنبال کامپوزیت و لمینت هستند را می‌توانید با مقاله‌ای آموزشی با عنوان تفاوت لمینت و کامپوزیت جذب نموده و به مدت ۳ ماه هر روز یک تصویر جذاب از دندان‌های لمینت‌شده به آن‌ها نمایش دهید و در نهایت با نمایش یک پیشنهاد تخفیف ۲۰ درصدی مدت‌دار آن‌ها را ترغیب به استفاده کنید.

به کمک این روش با کمترین هزینه‌ی تبلیغات بیشترین بازدهی را گرفته و اصطلاحا نرخ بازگشت سرمایه‌ی شما همیشه مثبت خواهد بود.

در صورتی که از این روش استفاده نکرده و تبلیغات سنتی و معمولی را انتخاب کنید مجبور هستید هزینه‌های هنگفتی را بابت رزرو بیلبورد، تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی، چاپ تراکت و دیگر روش‌های تبلیغات دندانپزشکی پرداخت نمایید که نتیجه و خروجی آن غیرقابل پیش‌بینی و در اکثر مواقع دلسرد‌کننده خواهد بود.

حفظ روابط با بیماران (مشتریان)

بر اساس اطلاعات به دست آمده از کسب‌وکارهای مختلف، همواره هزینه‌ها و دغدغه‌های جذب یک مشتری جدید چندین برابر نگهداری از مشتریان قدیمی است؛ همچنین بازاریابی کلامی یا دهان‌به‌دهان نیز که احتمال انجام آن توسط مشتریان قدیمی وجود دارد، روش بسیارکارآمدی می‌باشد.

اگر بتوان از مشتریان (بیماران) قدیمی طوری نگهداری نمود که همواره احساس مثبتی نسبت به شما و خدماتتان داشته باشند، ۲ اتفاق سودده و بدون هزینه برای شما خواهد افتاد؛ اول اینکه مشتری قدیمی اگر مجددا به خدمات ارائه‌شده توسط شما نیاز پیدا کند احتمال اینکه دوباره به مطب‌تان مراجعه کند افزایش یافته و دوم اینکه احتمال معرفی شما توسط وی به اطرافیانش بیشتر خواهد شد که این بهترین تبلیغ برای دندانپزشکی شما خواهد شد.

در بسیاری از خدمات این پتانسیل وجود دارد که بیمار (مشتری) در فواصل زمانی مختلف به خدمات‌تان نیاز پیدا کند. مثلا فردی را تصور کنید که یک واحد ایمپلنت از شما دریافت کرده و پس از ۲ سال تصمیم می‌گیرد ۲ واحد ایمپلنت دیگر نیز دریافت کند. حال اگر در طول این ۲ سال توانسته باشید ارتباط خود را با وی حفظ کنید احتمالا او ترجیح خواهد داد تا مجددا به شما مراجعه نماید؛ درغیر اینصورت قطعا انتخاب‌های فراوانی خواهد داشت؛ حتی اگر بالاترین کیفیت خدمات را به وی ارائه داده باشید.

دیجیتال مارکتینگ و وبسایت اینجا هم به کمک شما خواهد آمد؛ در مثال فوق می‌توانید مقالاتی با محوریت مراقبت‌های پس از کاشت لمینت و مراقبت از دندان‌ها نوشته و فرآیند خودکاری را تعریف نمایید که هر هفته عنوان و لینک یکی از این مقالات برای تمامی مشتریان ارسال شود؛ همچنین در مناسبت‌ها و رویدادهای مختلف می‌توانید هدایا و حتی پیام‌های تبریکی را به صورت خلاقانه برای مشتریان درنظر بگیرید تا روابط عمیقی با آن‌ها ایجاد نمایید.

شعار تبلیغات دندانپزشکی

در خصوص انتخاب متن تبلیغات دندانپزشکی که هم تأثیرگذار بوده و هم از جنس تبلیغات زرد نباشد می‌توانید به نمونه‌های خارجی مراجعه کنید. به عنوان مثال به شعار تبلیغاتی دندانپزشکی زیر توجه نمایید.

شعار تبلیغاتی دندانپزشکی

جمع‌بندی و سخن پایانی

شاید با خودتان تصور کنید که به عنوان یک پزشک نیازی به این اقدامات ندارید اما باید با نهایت احترام بگوییم با تغییر رفتار انسان‌ها در عصر دیجیتال داروینیسم سخت در اشتباه هستید و در صورت عدم پذیرش و به‌کارگیری این موارد، با کذشت زمان محکوم به شکست و خاتمه‌ی فعالیت پزشکی خود خواهید شد.

آژانس دیجیتال مارکتینگ mimo با دارا بودن یک تیم متخصص و توانمند در حوزه‌ی بازاریابی دیجیتال و طراحی سایت راهکارهای علمی و کاربردی را در این خصوص به شما ارائه خواهد داد؛ پس همین حالا تصمیم بگیرید و سفارش طراحی سایت خود را با تکمیل فرم مربوطه ثبت نمایید.

همچنین اگر دارای یک وبسایت استاندارد هستید سفارش تولید محتوا و یا طراحی کمپین‌های تبلیغاتی خود را به تیم متخصص مابسپارید و در میان رقبا به صورت متمایز از فرصت‌های دیجیتال مارکتینگ بهره‌مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *