جناب آقای میلاد مساوات

لینکدین میلاد مساوات

لطفا از پروفایل من در شبکه اجتماعی لینکدین دیدن فرمایید.
بازدید از پروفایل

در عصری زندگی می‌کنیم که انسان‌ها جدای از دنیایی که در آن زندگی می‌کنند در یک جهان موازی نیست ساکن هستند؛ این جهان از زمانی که افراد به یک اینترنت متصل می‌شوند پدیدار شده و زندگی در آن آغاز می‌شود. همانطور که می‌دانیم کمتر کسی است که در طول روز حداقل یک بار اینترنت دستکاه خود (موبایل، تبلت، کامپیوتر شخصی و لپ تاپ) را روشن نکرده و ساعت‌ها در آن مشغول نباشد. این جهان موازی در حال حاضر یک بستر بکر و دست‌نخورده برای صنایع و کسب‌وکارهای ایرانی است تا بتوانند با یک برنامه جامع و اصولی از آن در جهت پیشبرد اهداف تجاری خود بهره‌مند گردند.

متأسفانه در حال حاضر بستر دیجیتال مارکتینگ در کشورمان شبیه به دیگر اتفاقات و وقایع موجود بدون برنامه و صرفاً به صورت هیجانی اجرا می‌شود. همچنین اکثر استراتژی‌ها در این بنگاه‌های اقتصادی تقریبا یکسان بوده و صنایع نسبت به خلق استراتژی‌های مجزا اقدامی نمی‌نمایند.

آژانس دیجیتال مارکتینگ mimo (میمُ) که یکی از زیرمجموعه‌های شرکت مسیر موفقیت ایرانیان می‌باشد، با بیش از 12 سال سابقه مدعی است تا راهکارهای خلاقانه‌ای را با الگوبرداری از وقایع بین‌المللی در اختیار افراد، برندها، صنایع و کسب‌وکارها قرار داده و در این مسیر بیشترین بازدهی را برای آن‌ها به ارمغان می‌آورد. آژانس دیجیتال مارکتینگ میمَ با ارئه‌ی خدماتی همچون طراحی سایت وردپرسی، ترسیم قیف بازاریابی و فروش، ترسیم نقشه سفر مشتری، پیاده‌سازی استراتژی‌های منحصربه‌فرد، تولید محتوا و... در خدمت برندهای ایرانی بوده تا بتوانند در راستای بهبود و توسعه‌ی فرآیندهای دیجیتال مارکتینگ گامی بزرگ و متفاوت، متناسب با کسب‌وکار خود بردارند.

شرکت مسیر موفقیت ایرانیان در سال 1391 با شماره ثبت 22762 و شناسه ملی 10190041507 توسط جناب آقای مهندس میلاد مساوات تأسیس شده است.

بنیان‌گذار میمُ

میلاد مساوات

من میلاد مساوات هستم؛ فارغ‌التخصیل رشته‌ی کامپیوتر با گرایش برنامه‌نویسی؛ 12 سال پیش به دلیل علاقه‌ی بسیار فراوان به 2 مقوله‌ی بازاریابی و تکنولوژی، به دیجیتال مارکتینگ گرایش فراوانی پیدا کرده و ادامه‌ی زندگی خود را وقف آن نمودم. در بیزینس اسکول ماهان در دوره‌ی مدیریت دیجیتال مارکتینگ شرکت نمودم و با نمره‌ی کامل فارغ‌التحصیل شدم.

تجربیات فراوانی در اکثر بخش‌های دیجیتال مارکتینگ کسب کردم که این تجربیات شامل برنامه‌ریزی صفر تا صد دیجیتال مارکتینگ برای برندهای مختلف بودند. از جمله‌ی این تجربیات می‌توان به پیاده‌سازی و مدیریت وبسایت‌های وردپرسی، طراحی قیف بازاریابی و فروش، بخش بندی مشتریان، ترسیم مسیر سفر مشتری، ایمیل مارکتینگ، اس‌ام‌اس مارکتینگ، طراحی و اجرای کمپین‌های تبلیغات کلیکی و اقدامی، پرفورمنس مارکتینگ و… اشاره نمود.

حال با کوله‌باری از تجربه به همراه تیمی متعهد و مسئولیت‌پذیر، همراه شما هستیم برای خدمت‌رسانی در تمام زمینه‌های دیجیتال مارکتینگ. ناگفته نماند که هنوز هم اشتیاق و عطشی فراوان در یادگیری داریم و هیچگاه از آموختن خسته نخواهیم شد.

میلاد مساوات بنیان گذار MiMo

لینکدین میلاد مساوات

لطفا از پروفایل من در شبکه اجتماعی لینکدین دیدن فرمایید.
بازدید از پروفایل

هم‌بنیان‌گذار انجمن علمی

هوش مصنوعی و تکنولوژی‌های نوظهور کیش

در طول سال‌ها، هوش مصنوعی چرخه‌های زیادی از هیاهو را پشت سر گذاشته است. برنامه‌های کاربردی این فناوری هر روز در حال افزایش است و ما تازه شروع به آن کرده‌ایم. حال یکی از جوانان پر تلاش ایرانی با کسب تجارب و پشت سر گذاشتن دوره‌های آموزشی در این رشته‌ی مهم، تدابیری اندیشیده است که با حمایت طرح مرجان و موسسه علوم وفنون در جزیره زیبای کیش برای کیشوندان عزیز، دانشجویان، دانش‌آموزان، صاحبین کسب و کار و… با معرفی هوش مصنوعی وکاربرد آن در هر زمینه و با برگزاری کلاس‌های آموزشی، بتواند نخبه‌هایی برای آینده جزیره کیش آماده کند.

میلاد مساوات فارغ التحصیل رشته کامپیوتر با گرایش برنامه‌نویسی از دانشکده دولتی شهید بابایی قزوین است. در تمام ترم‌های دانشگاهی کم‌سن‌ترین دانشجوی کل دانشگاه بود. ایشان دارای مدرک CS50 از دانشگاه هاروارد هستند.

در روز جمعه 3 آذر 1402، سمینار هوش مصنوعی فراتر از سرگرمی با حضور مهندس علی سوری، سرپرست مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد کیش، جناب آقای دکتر حسن علیدادی، کارشناس بازاریابی گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش، جناب آقای محمود مساوات، ریاست اداره اموال و دارایی‌های شرکت سرمایه‌گزاری و توسعه کیش، جناب آقای بهرام پورعزت واحد روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش و خانم سمیه شجاعی صاحب امتیاز نشریه اینترنتی کیش مگ برگزار شد. در این سمینار بعد از پخش بخشی از کلام‌الله مجید و سرود جمهوری اسلامی ایران، خانم اکبرپور مجری این برنامه به معرفی میلاد مساوات هم بنیان‌گذار انجمن هوش مصنوعی جزیره کیش پرداخت.

اطلاعات تکمیلی

مهندس میلاد مساوات در تاریخ 5 شهریور 1371 در بیمارستان مهراد تهران و در خانواده‌ای مذهبی به دنیا آمد. او دومین فرزند خانواده بود و یک برادر بزرگتر به نام میثم و یک برادر کوچکتر به نام متین داشت. میثم فارغ التحصیل نقشه کشی صنعتی بود و متین همچنان در حال تحصیل بود.

از دوران کودکی، مهندس مساوات استعداد ذاتی و هوش بالایی داشت و به طوری که از دو دست خود برای نوشتن استفاده می‌کرد. او همزمان با دست چپ خود متن اصلی را نوشته و با دست راست علائم نگارشی مانند نقطه و ویرگول را در جمله درج می‌کرد.

در اواخر سن 5 سالگی، مهندس مساوات به بیماری شبیه به اوریون مبتلا شد و گلوی او ورم شدیدی کرد و درد زیادی را تحمل کرد. بیشتر پزشکان بیماری وی را اوریون تشخیص داده و به خانواده وی پیشنهاد استراحت داده بودند. با این حال، پزشک باتجربه و معتمدی نظریه تمام پزشکان را رد کرد و اعلام کرد که بیماری او ناشی از یک ناراحتی عمیق است. بعد از بررسی‌های فراوان توسط خانواده، مشخص شد که ناراحتی وی به دلیل این بوده که برادر بزرگتر او به مدرسه رفته و او هنوز به سن مدرسه نرسیده است.

کودکی مهندس میلاد مساوات

مهندس مساوات با اصرار خانواده در اواخر سن 5 سالگی در یک مدرسه غیرانتفاعی ثبت‌نام کرد و بلافاصله بیماری او درمان شد. اکثر اطرافیان معتقد بودند که این اقدام تأثیر منفی در تحصیلات و آینده وی دارد، اما تا کلاس پنجم ابتدایی هیچ نمره‌ای پایین‌تر از 20 نداشت و همواره شاگرد ممتاز کلاس بود.

روند تحصیلی موفقیت‌آمیز مهندس مساوات تا زمان دانشگاه ادامه پیدا کرد و هیچ مشکلی در تحصیل و آینده‌اش به وجود نیامد.

مهندس میلاد مساوات، که به عنوان یک کیشوند سابق و فعال اقتصادی حالا قصد دارد تحولات اساسی در جزیره کیش ایجاد کند، در مصاحبه‌های اخیر خود با رسانه‌های جزیره، به عدم حضور افراد توانمند در حوزه مارکتینگ و برندینگ جزیره کیش اشاره کرده و بر این باور است که با وجود جاذبه‌های گردشگری متنوع، جزیره کیش نتوانسته است جایگاه مناسبی در صنعت گردشگری در ایران و سطح بین‌المللی پیدا کند.

در این راستا، مهندس مساوات با توجه به مطالعات بسیاری که از منابع معتبر بین‌المللی در حوزه گردشگری داشته، راهکارهای مفیدی را برای توسعه صنعت گردشگری جزیره کیش ارائه داده است. بخش بندی گردشگران و هدف‌گیری اختصاصی آن‌ها، به عنوان یکی از مهمترین مفاهیم در تحول دیجیتال در صنعت گردشگری، به‌عنوان یکی از راهکارهای او برای جذب گردشگران سودآور برای جزیره کیش مطرح شده است.

با توجه به اینکه افراد با اهداف و علایق مختلفی به جزیره کیش سفر می‌کنند، تقسیم‌بندی آن‌ها به گروه‌های مختلف بر اساس علایق و اهدافشان، از اهمیت بسیاری برخوردار است. به‌عنوان مثال، فردی که با هدف خرید به جزیره کیش سفر می‌کند، علایق متفاوتی نسبت به فردی که با هدف تفریحات دریایی به این جزیره عزیمت می‌کند، دارد. همچنین، افراد با جنسیت، سن و سلیقه‌های متفاوتی، برای تصمیم‌گیری در باره سفر به جزیره کیش، عوامل تأثیرگذاری هستند.

به نظر مهندس مساوات، تفکیک این افراد و تدوین استراتژی‌های بازاریابی و برندسازی در بستر دیجیتال، لازم و ضروری است و می‌تواند به جذب گردشگر سودآور برای جزیره کیش کمک شایانی کند. در نتیجه، اجرای این راهکارها می‌تواند به تحولات موفقیت‌آمیز در صنعت گردشگری جزیره کیش منجر شود.

میلاد مساوات، به عنوان یکی از راهکارهای نجات جزیره کیش از شرایط اقتصادی فعلی که باعث مهاجرت سرمایه‌گذاران و کیشوندان از این جزیره شده، فعالیت هوشمندانه در رسانه‌های اختصاصی به‌عنوان یکی از مواردی است که باید در اولویت فعالیت‌های گردشگری قرار گیرد.

به گفته مساوات، برای جذب گردشگران به‌صورت هدفمند و مؤثر، انتخاب درست رسانه‌های مختلف و متنوع براساس بخش‌بندی گردشگران بسیار حائز اهمیت است. در این راستا، شناخت عادات رسانه‌ای هر بخش، اولویت بسیار بالایی دارد. به‌عنوان مثال، عادات رسانه‌ای نسل Z (افراد ۸ تا ۲۳ سال) با نسل بیبی بومرها (افراد ۵۹ تا ۷۷ سال) کاملاً متفاوت هستند.

لذا، انتخاب یک رسانه آنلاین خبری، ممکن است برای هدف قراردادن یک گردشگر نسل Z، مناسب نباشد. همچنین، انتخاب یک رسانه که به معرفی رپرهای مشهور دنیا می‌پردازد، برای هدفگیری نسل بیبی بومر مناسب نخواهد بود.

در دنیای امروز، به دلیل بمباران تبلیغاتی در زندگی روزمره، جذب گردشگر جدید با هزینه‌های زیادی همراه است. برای اینکه هزینه‌های بسیار کمتری نسبت به جذب گردشگر جدید صرف شود، جناب آقای میلاد مساوات پیشنهاد می‌دهد که به جای جذب گردشگر جدید، هدف‌گیری مجدد گردشگران قبلی با استفاده از فرصت‌هایی همچون SMS Marketing، Email Marketing و Push notification Marketing صورت گیرد.

بر اساس نتایج به دست آمده از نظرسنجی‌ها و مصاحبه‌های میدانی، اگر به درستی و با پیامی کاملا شخصی‌سازی شده، فردی که یک بار به جزیره کیش سفر کرده، هدف قرار داده شود، احتمالا ۸۷% در بازه‌های زمانی مختلف مجددا به این جزیره سفر خواهد کرد.

 

آقای میلاد مساوات، مفهوم گردشگری متاورس را مطرح کرده است. او اعتقاد دارد که ابزارهایی همچون بلاک‌چین، کریپتوکارنسی، NFT، صرافی‌های غیرمتمرکز، واقعیت مجازی و غیره، قادرند که به جزیره کیش در جذب بیشترین توریست خارجی کمک کنند. با طرح متاکیش، آقای مساوات به امید حمایت سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت‌های تابعه و همکاری بخش خصوصی، گامی بزرگ در راستای جذب توریست خارجی ارائه داده است.

در راستای نجات جزیره کیش از مهاجرت افراد متخصص و توانمند، آقای میلاد مساوات پیشنهاد می‌دهد که استراتژی جامع SEO به منظور بهینه‌سازی رسانه اصلی گردشگری کیش برای موتورهای جستجو تدوین شود. با تولید محتوای ارزشمند، بخش‌بندی و جذب افراد به دنبال اطلاعات بیشتر در خصوص هتل‌ها، جاذبه‌های گردشگری و کلوپ‌ها، بانک اطلاعاتی ارزشمندی به دست می‌آید. این بانک اطلاعاتی با داده‌کاوی اطلاعات از طریق هوش مصنوعی، می‌تواند به راهکارهای اثربخشی در جهت جذب گردشگر جدید و بازگشت گردشگران قدیمی رسید.

تحصیلات

مهندس میلاد مساوات فارغ التحصیل رشته کامپیوتر با گرایش برنامه‌نویسی از دانشکده دولتی شهید بابایی قزوین است. قبل از اینکه به بهترین مشاور دیجیتال مارکتینگ در ایران تبدیل شود، به دلیل علاقه بسیاری که به رایانه داشت، در دوران ابتدایی به تشویق عموی خود، جناب آقای سرهنگ قاسم مساوات، به صورت خودآموز با دستگاه کامپیوتری که پدرشان خریداری کرده بود، کار می‌کرد. در آن دوران که سیستم‌عامل موجود فقط MS-DOS بود، تنها یک محیط متنی در اختیار کاربران بود که می‌توانستند از طریق تایپ دستوراتی اقدامات بسیار ساده‌ای انجام دهند.

جناب آقای سرهنگ قاسم مساوات، که در پلیس راهنمایی و رانندگی مسئول رایانه و نرم‌افزارهای این ارگان بود، به برادرزاده‌ی خود، یعنی میلاد، تشویق به برنامه‌نویسی و گذراندن دوره‌های مختلف کرد؛ میلاد دوره‌های ICDL و برنامه‌نویسی را به سرعت آغاز کرده و با نمرات بالا در آن‌ها فارغ‌التحصیل شد. بهترین مشاور دیجیتال مارکتینگ این روزها، یعنی مهندس میلاد مساوات، به دلیل هوش بالای خود در دوران دانشگاه نیز بسیار موفق عمل کرد و تمامی دروس تخصصی را به عنوان استادیار فعالیت نمود.

با توجه به اینکه میلاد، تمام مقاطع تحصیلی را بدون هیچ توقفی طی نمود و 2 سال هم زودتر از دیگران به مدرسه رفته بود، در تمام ترم‌های دانشگاهی کم‌سن‌ترین دانشجوی کل دانشگاه بود. از دوره‌ها و مدارک تحصیلی ایشان می‌توان به دوره‌های زیر اشاره کرد: ICDL 1-2، .NET Framework، SQL Server 2008، C++، C#، Asp.net، بازاریابی اثربخش در اینترنت، مدیریت کسب و کار، مشاوره کسب و کار، و مدیریت دیجیتال مارکتینگ.

جناب آقای میلاد مساوات از کودکی به رایانه و سیستم‌های کامپیوتری علاقه‌ی بسیاری داشت و تلفیق این علاقه‌مندی با بازاریابی و فروش باعث شد تا به عنوان اولین اشخاص ایرانی در حوزه‌ی بازاریابی اینترنتی فعالیت نموده و دوره‌های کارگاهی مختلفی را نیز در این خصوص برگزار کند. در زمان نگارش این مقاله، آخرین دوره‌ای که ایشان در آن شرکت نموده و با موفقیت بسیاری آن را گذرانده‌اند، دوره مدیریت دیجیتال مارکتینگ در بیزینس اسکول ماهان بوده که در پایان منجر به اخذ مدرک با نمره کامل از وزارت علوم گردید تا در کنار مدارک دیگرشان که از سازمان فنی و حرفه‌ای، مجتمع فنی تهران و دیگر ارگان‌ها و موسسات معتبر دریافت نموده بودند، برگ سبزی بر افتخارات ایشان باشد.

تحصیلات میلاد مساوات
مدارک تخصصی میلاد مساوات
پایان نامه

جلسه دفاع میلاد مساوات از پایان نامه دوره دیجیتال مارکتینگ

در حضور دکتر علی ناصرحجتی

مهارت‌ها و توانمندی‌ها

میلاد مساوات مدرس بازی مافیا

با رویکرد موفقیت در در زندگی و کسب و کار

مهندس میلاد مساوات ، مهارت اصلی خود را در تدوین و اجرای استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ دارد. علاوه بر این مهارت اصلی، ایشان تسلط بسیار زیادی بر روی طراحی نرم‌افزار، طراحی سایت، تبلیغات آنلاین و افزایش فروش دارند. همچنین، مهارت‌های نرم ایشان شامل هوش هیجانی، استعداد، پشتکار، مثبت‌اندیشی و غیره می‌باشد که در موفقیت‌ها و دستاوردهای ایشان تأثیر فراوانی داشته است.

مهندس میلاد مساوات ، علاقه بسیار شدیدی به بازی مافیا دارد و معتقد است که این بازی اگر به صورت جدی و حرفه‌ای توسط فردی دنبال شود، دارای درس‌های بسیاری برای زندگی افراد است. همواره در هر جمعی که حضور پیدا می‌کند، ایشان پیشنهاد انجام این بازی را می‌دهند.

مهندس میلاد مساوات یکی از افراد توانمند در حوزه‌ی بازاریابی دیجیتال است و به عنوان اعجوبه دیجیتال مارکتینگ ایران شناخته می‌شود. دلیل برگزیده شدن این لقب برای او توانایی همکاری با صنایع متعدد است که توانسته در آن‌ها تحولات چشمگیری ایجاد کند.

یکی دیگر از دلایل شهرت مهندس مساوات، تمرکز و تسلط بالای وی بر روی صنایع مختلف است. طرفداران او اظهار کرده‌اند که هرگز استراتژی تکراری را برای دو صنعت مختلف به کار نبرده است. به عنوان مثال، استراتژی‌هایی که برای فروشگاه اینترنتی عرضه کننده لباس در نظر گرفته شده است، کاملاً متمایز از استراتژی‌هایی است که برای یک موسسه خیریه پیاده‌سازی شده است. او معتقد است که کسب‌وکارها نیاز به پویایی بسیار بالا دارند و کپی‌برداری از استراتژی‌های برندهای دیگر، مخصوصاً در پلن اجرایی، موجب موفقیت نمی‌شود. به نظر وی، استراتژی‌ها باید بر اساس شخصیت برند و ویژگی‌های رفتاری آن‌ها طراحی شوند.

اکثر افراد فعال در این حوزه، یک استراتژی را برای همه به کار می‌برند که معمولاً به نتیجه مثبتی منجر نمی‌شود. به علت نقدهای سازنده‌اش نسبت به علائم تجاری ایرانی، مهندس مساوات شهرت زیادی به دست آورده است. او معتقد است که هیچ برندی در ایران وجود ندارد و تمامی نام‌های سرشناس صرفاً یک علامت تجاری معروف در ایران هستند.

با افزایش تحولات دیجیتال، مهندس مساوات ابراز تأسف کرده است که کشور ایران به میزان قابل توجهی از اکثر کشورهای دنیا در بهره‌مندی از ابزارهای دیجیتال عقب است و حتی علائم تجاری معتبر در ایران اطلاعات دقیق و کاملی درباره اصطلاحات و مفاهیم تخصصی دیجیتال مارکتینگ و دیجیتال برندینگ ندارند.

او تمام تلاش خود را در صنعت دیجیتال مارکتینگ به کار برده تا فرهنگ آن را در بین صنایع مختلف جا بیندازد.

مهندس میلاد مساوات با تحلیل علائم تجاری مختلف به این نتیجه رسیده که تقریباً ۹۷ درصد علائم تجاری ایرانی به دور از استانداردهای برندینگ و مارکتینگ فعالیت می‌کنند و حتی اطلاعاتی در مورد آن‌ها نیز در دسترس نیست. در حالی که ۳ درصد باقی‌مانده نیز به صورت محدود اطلاعاتی در خصوص دیجیتال مارکتینگ و دیجیتال برندینگ دارند و معمولاً استراتژی‌های درستی را در پیش نمی‌گیرند. این نگاه نقادانه مهندس مساوات باعث شده تا کسب‌وکارهایی که علاقه‌مند به تغییر و تحول در روند کاری خود هستند، به وی و آژانس دیجیتال مارکتینگ MiMo مراجعه کنند.

علاقه‌مندی‌های میلاد مساوات

مهندس میلاد مساوات علاقه شدیدی به مطالعه کتاب‌ها، مقالات، اخبار تکنولوژی و شرکت در همایش‌ها و نمایشگاه‌های علمی و مرتبط با حوزه فعالیتش دارد و بیشتر وقت خود را به آن‌ها اختصاص می‌دهد. همچنین، به فوتبال علاقه زیادی دارد و از تیم‌های بارسلونا، استقلال تهران و تیم ملی آلمان پشتیبانی می‌کند.

علاقه ویژه دیگری که همیشه او را به وجد می‌آورد، سفر است. او تقریبا به تمام نقاط ایران سفر کرده و در شهرهای مختلفی اقامت داشته است زیرا معتقد است که جابه‌جایی به صورت فیزیکی می‌تواند تحولات معنوی انسان را تسریع کند. همچنین، ایشان در جلسات مشاوره دیجیتال مارکتینگ به مشاورپذیرانش توصیه می‌کند که سفر کنند.

سمیه شجاعی و میلاد مساوات در جشنواره پیتزا 1402

سمیه شجاعی و میلاد مساوات در جشنواره پیتزا 1402

 

رزومه شغلی میلاد مساوات

مهندس میلاد از دوران نوجوانی جهت تأمین برخی از مخارج شخصی خود به اشتغال روی آورد و فعالیت خود را در یک پیتزافروشی شروع کرد. او با این حرفه شروع به کار کرد و به دلیل هوش و خلاقیت خود در محیط کار، مشاغل بسیاری را حول محور همین حرفه تغییر داد. او به دلیل علاقه فراوانی که به فروش و تجارت داشت، به تدریج به شغل بازاریابی شبکه‌ای روی آورد و تجربیات فراوانی در این حوزه به دست آورد.

در نهایت، به واسطه تمامی تجربیات و دانش این فرد توانمند و باهوش، شرکتی با نام مسیر موفقیت ایرانیان را تأسیس کرد. این شرکت برندی با نام MiMo Digital marketing agency را به ثبت رساند و تمامی فعالیت‌های خود را با این نام تجاری آغاز کرد. مهندس میلاد برای جوانان و نوجوانان پیشنهاد می‌دهد که حداقل یک بار در زمینه بازاریابی شبکه‌ای فعالیت کنند و از تجربیات ارزشمند این حرفه بهره ببرند، زیرا در این شغل هر شخصی تمام و کمال مسئولیت درآمد و آینده خود را بر عهده دارد و هیچ عامل دیگری بر موفقیت او تأثیرگذار نیست.

MiMo که مخفف نام Milad و نام خانوادگی Mosavat است، به عنوان یک مجموعه بسیار متفاوت در حوزه‌ی دیجیتال مارکتینگ شناخته می‌شود و خدمات ارزشمندی مانند طراحی و بهینه‌سازی سایت، بازاریابی محتوا، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی و ده‌ها خدمت متمایز و ارزشمند دیگر را به افرادی که حرفه‌ای بودن برایشان مهم است، ارائه می‌دهد.

در MiMo، تمامی فعالیت‌ها به سبک مینیمالیستی انجام می‌شود و مدیران و کارشناسان آن معتقد هستند که دیجیتال مارکتینگ نمی‌تواند با زرق و برق دار کردن فعالیت‌ها، به یک کسب‌وکار خالی از ارزش، ارزشی را بیافزاید.

میلاد مساوات، بنیان‌گذار MiMo، از معدود افرادی است که هیچ ادعای کذبی را در تبلیغات خود مطرح نمی‌کند و حتی گاهی پروژه‌های مشتریانش را رد می‌کند. ایشان در مشاوره‌های خود با دقت بسیاری به جزئیات یک کسب‌وکار توجه می‌کند و در صورتی که نتواند راه‌حلی مناسب برای آن پیدا کند، با صداقت تمام، پروژه مذکور را رد می‌کند و همکاری خود را با آن کسب‌وکار آغاز نمی‌کند.

آژانس دیجیتال مارکتینگ MiMo جزو معدود آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ در ایران است که با استفاده از استانداردهای روز دنیا و دور از مفاهیم سطحی و پیش پا افتاده، در کشورمان فعالیت می‌کند.

میلاد مساوات: اوضاع دیجیتال مارکتینگ در ایران نیاز به اصلاح دارد

میلاد مساوات یکی از منتقدین جدی در زمینه مارکتینگ و برندینگ در ایران است و به دلیل تخصص خود در دیجیتال مارکتینگ و برندینگ، این نقدها را بیشتر در حوزه دیجیتال ارائه می‌دهد. او بر این باور است که در حال حاضر هیچ برند موفقی در ایران وجود ندارد که با استفاده از استانداردهای بین‌المللی برندینگ، مخاطبانش را به خود جلب کند.

میلاد مساوات دلیل اصلی این ضعف را عدم وجود استراتژی جایگاه‌یابی و گایدلاین برند می‌داند. جایگاه‌یابی، مجموعه اقداماتی است که یک برند برای جلب مخاطبان خود انجام می‌دهد و گایدلاین برند دستورالعملی است که کسب‌وکار باید در فرایند بازاریابی و بازارسازی خود از آن پیروی کند.

متأسفانه در ایران، کسب‌وکارها به جایگاه‌یابی و گایدلاین برند توجه نمی‌کنند و هر گونه اقدامی در فرآیند بازاریابی وارد فاز اجرایی می‌شود. این ضعف باعث شده است که برندهای استانداردی مانند بنز، BMW، استارباکس، سامسونگ و اپل در ایران وجود نداشته باشند.

اهمیت جایگاه‌یابی برند در فضای دیجیتال

جایگاه‌یابی برند در فضای دیجیتال همچنان مهم است. با توجه به استفاده گسترده از رسانه‌های دیجیتال مانند گوگل، شبکه‌های اجتماعی، پلتفرم‌های پخش موزیک و پادکست، کتابخانه‌های آنلاین و غیره، تدوین استراتژی بازاریابی و جایگاه‌یابی برند در فضای دیجیتال بیش از هر زمان دیگری لازم است.

متأسفانه، برخی افراد با استفاده از ناآگاهی مردم از جایگاه‌یابی برند در فضای دیجیتال، سوء استفاده می‌کنند و با مطرح کردن ادعاهایی مانند فروش بالا در اینستاگرام و افزایش فالوور و لایک، مردم را گمراه کرده و درآمدهای نجومی کسب می‌کنند.

راهکارهای میلاد مساوات

میلاد مساوات به عنوان یک متخصص در زمینه دیجیتال مارکتینگ و برندینگ، راهکارهایی برای بهبود جایگاه‌یابی برند در فضای دیجیتال ارائه می‌دهد. او به شدت توصیه می‌کند که کسب‌وکارها از شبکه‌های اجتماعی مختلف مانند توییتر، لینکدین، یوتیوب، تیک تاک، فیسبوک و غیره برای فعالیت‌های بازاریابی و بازارسازی استفاده کنند. با استفاده از محتوای مناسب و فعالیت مولتی چنل، می‌توان جایگاه مناسبی در ذهن مخاطبان خود ایجاد کرد و آگاهی از برند را افزایش داد.

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ یکی از مهمترین مفاهیم در عصر حاضر است که به کمک تکنولوژی و ابزارهای دیجیتال، به برندها و کسب و کارها کمک می کند تا با مشتریان خود در ارتباط باشند و به رشد و توسعه کسب و کارشان کمک کند. در این مقاله، به بررسی چیستی دیجیتال مارکتینگ، انواع آن، اهمیت آن و روش های موثر اجرای دیجیتال مارکتینگ می پردازیم.

چیستی دیجیتال مارکتینگ؟

دیجیتال مارکتینگ به کاربرد تکنولوژی و روش های دیجیتال در تبلیغات، تبلیغات آنلاین، بازاریابی، فروش و ارتباط با مشتریان اشاره دارد. این روش به برندها و کسب و کارها کمک می کند تا با استفاده از ابزارهای دیجیتالی مانند وب سایت، رسانه های اجتماعی، ایمیل، تبلیغات آنلاین و غیره، به مشتریان خود نزدیک تر شوند و با آنها ارتباط برقرار کنند.

انواع دیجیتال مارکتینگ:

دیجیتال مارکتینگ شامل انواع مختلفی از فعالیت های بازاریابی است که به شرح زیر می باشد:

بازاریابی محتوا: به معنی تولید و انتشار محتوای مفید و جذاب برای جذب مشتریان و بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو است.

تبلیغات آنلاین: شامل تبلیغات با پرداخت هر کلیک (PPC)، تبلیغات با پرداخت هر هزار نمایش (CPM)، تبلیغات ایمیلی و تبلیغات در رسانه های اجتماعی است.

بهینه سازی موتورهای جستجو: به منظور بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو مانند گوگل، باید استراتژی های مناسب بهینه سازی موتورهای جستجو اعمال شود.

بازاریابی رسانه های اجتماعی: شامل استفاده از رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر، اینستاگرام و غیره برای جذب مشتریان و ارتباط با آنها است.

اهمیت دیجیتال مارکتینگ:

دیجیتال مارکتینگ به برندها و کسب و کارها کمک می کند تا با استفاده از روش های مدرن و ابزارهای دیجیتالی، به مشتریان خود نزدیک تر شوند و با آنها در تعامل باشند. برای موفقیت در بازار امروز، برندها نیاز دارند تا با استفاده از روش های دیجیتال مارکتینگ، نام خود را در بازار تبلیغ کنند و رشد و توسعه کسب و کارشان را بهبود بخشند.

روش های موثر اجرای دیجیتال مارکتینگ:

برای اجرای موثر دیجیتال مارکتینگ، برندها و کسب و کارها باید روش های مناسب را اعمال کنند. به عنوان مثال، باید استراتژی های مناسب تبلیغات آنلاین، بهینه سازی موتورهای جستجو، بازاریابی محتوا و بازاریابی رسانه های اجتماعی را اعمال کرد. همچنین باید از ابزارهای مناسبی مانند تحلیلگر وب سایت، نرم افزارهای مدیریت ایمیل و برنامه های تحلیل داده استفاده کرد تا بهبود عملکرد دیجیتال مارکتینگ تضمین شود.

دیجیتال مارکتینگ به برندها و کسب و کارها کمک می کند تا با استفاده از روش های دیجیتالی، به مشتریان خود نزدیک تر شوند و با آنها در تعامل باشند. این روش به برندها کمک می کند تا رشد و توسعه کسب و کارشان را بهبود بخشند. با اعمال روش های مناسب اجرای دیجیتال مارکتینگ، برندها و کسب و کارها می توانند به رشد و توسعه کسب و کار خود کمک کنند و رقابتی تر در بازار باشند.

اهمیت تولید محتوا در برند سازی

بازاریابی محتوا و اهمیت آن در جایگاه‌یابی برند، نیازمند تدوین استراتژی محتوا و تولید محتوایی است که با برندبوک و گایدلاین برند سازگار باشد. اما به دلیل عدم آگاهی بسیاری از کسب و کارهای کوچک، متوسط و حتی بزرگ در ایران، این نکته که باید به استانداردهای تدوین گایدلاین و برندبوک پایبند باشند، بی‌توجهی شده است.

اگر تدوین گایدلاین و برندبوک برای برند به درستی انجام نشود و در بازاریابی محتوا جدی گرفته نشود، تبعات جبران‌ناپذیری را به همراه خواهد داشت. امروزه، تقریبا هیچ برندی در ایران وجود ندارد که جایگاه مشخصی در ذهن مخاطبان خود داشته باشد. این نشان می‌دهد که بازاریابی محتوا و تدوین گایدلاین و برندبوک برای جایگاه‌یابی برند بسیار حیاتی است.

تولید محتوا، یکی از مهمترین راه های برند سازی در عصر حاضر است. با توجه به رقابت فراوان در بازار، برندها باید با استفاده از محتوای جذاب و خلاقانه، بتوانند برای مخاطبان خود جذابیت و ارزش افزوده ایجاد کنند و برند خود را به بهترین شکل ممکن معرفی کنند. در این مقاله، به بررسی اهمیت تولید محتوا در برند سازی و تاثیر آن بر رشد و توسعه کسب و کار می پردازیم.

جذب مخاطبان:

تولید محتوا، یکی از راه های اصلی جذب مخاطبان است. با ارائه محتوای خلاقانه و جذاب، شما می توانید مخاطبان خود را به برند خود جذب کنید و ارتباط برقرار کنید. محتوای جذاب و خلاقانه، باعث می شود که مخاطبان شما به شما اعتماد کنند و برند خود را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنند.

ارتقای رتبه در موتورهای جستجو:

تولید محتوا، باعث ارتقای رتبه برند شما در موتورهای جستجو می شود. با ارائه محتوای با کیفیت و مفید، محتوای شما توسط موتورهای جستجو به عنوان محتوای با ارزش شناخته می شود و رتبه برند شما در نتایج جستجو ارتقا پیدا می کند.

ارتقای اعتبار برند:

تولید محتوا، باعث ارتقای اعتبار برند شما می شود. با ارائه محتوای با کیفیت و مفید، شما می توانید به مخاطبان خود نشان دهید که برند خود را به جدیت در می آورید و به ارزش های برند خود پایبند هستید. این باعث می شود که مخاطبان شما به شما اعتماد کنند و برند شما را به دیگران معرفی کنند.

ارتقای تعامل با مخاطبان:

تولید محتوا، باعث ارتقای تعامل با مخاطبان شما می شود. با ارائه محتوای جذاب و مفید، شما می توانید با مخاطبان خود در ارتباط باشید و نظرات و پیشنهادات آنها را در مورد برند خود بشنوید. این باعث می شود که بازخورد مخاطبان شما را در مورد برند خود بشنود و بتوانید برند خود را به بهترین شکل ممکن توسعه دهید.

در کل، تولید محتوا، یکی از مهمترین راه های برند سازی است که باعث جذب مخاطبان، ارتقای رتبه در موتورهای جستجو، ارتقای اعتبار برند و ارتقای تعامل با مخاطبان شما می شود. با توجه به اهمیت تولید محتوا، برندها باید برای توسعه کسب و کار خود، به تولید محتوای با کیفیت و خلاقانه توجه کنند.

دیجیتال برندینگ

دیجیتال برندینگ یکی از اصلی‌ترین راهکارها برای ساخت و تقویت برند در دنیای امروز است. با توجه به رشد فناوری و استفاده گسترده از اینترنت و رسانه‌های اجتماعی، دیجیتال برندینگ به عنوان یک استراتژی موثر برای جذب مشتری و ایجاد ارتباط با آن‌ها، مورد توجه قرار گرفته است.

در این مقاله، به بررسی مفهوم دیجیتال برندینگ و روش‌های اجرایی آن پرداخته می‌شود.

مفهوم دیجیتال برندینگ

دیجیتال برندینگ به معنای ساخت و تقویت شناساندگی برند در فضای دیجیتال است. این فرایند شامل استفاده از رسانه‌های اجتماعی، سایت‌های وب، ایمیل و دیگر روش‌های دیجیتال برای ارتباط با مشتریان و تبلیغات برند است.

هدف اصلی دیجیتال برندینگ، ساخت و تقویت شناسایی برند برای مشتریان است. با استفاده از روش‌های دیجیتال برندینگ، برندها می‌توانند ارتباط بسیاری از مشتریان خود را از دست ندهند و همچنین مشتریان جدید را جذب کنند.

روش‌های دیجیتال برندینگ

در ادامه، به بررسی برخی از روش‌های دیجیتال برندینگ پرداخته می‌شود:

1- سایت وب: سایت وب یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین ابزارهای دیجیتال برندینگ است. سایت وب برای برندها به عنوان یک پنجره به دنیای مشتریان عمل می‌کند. برای ساخت یک سایت وب موفق، باید بر روی طراحی، محتوا، سئو و تجربه کاربری تمرکز کرد.

2- رسانه‌های اجتماعی: رسانه‌های اجتماعی مثل فیسبوک، توییتر و اینستاگرام، یکی دیگر از ابزارهای مهم دیجیتال برندینگ هستند. با استفاده از رسانه‌های اجتماعی، برندها می‌توانند با مشتریان خود در ارتباط باشند، اطلاعات جدید در مورد محصولات و خدمات خود را به اشتراک بگذارند و بازخورد مشتریان را دریافت کنند.

3- تبلیغات آنلاین: تبلیغات آنلاین یکی دیگر از روش‌های موثر دیجیتال برندینگ هستند. با استفاده از تبلیغات آنلاین، برندها می‌توانند بازدید کنندگان وب‌سایت را به مشتریان تبدیل کنند و برای محصولات و خدمات خود تبلیغ کنند.

4- محتوای دیجیتال: محتوای دیجیتال شامل محتوای وب، محتوای تصویری و محتوای ویدیویی است. با ساخت محتوای دیجیتال جذاب و متنوع، برندها می‌توانند مشتریان خود را جذب کنند و باعث افزایش شناسایی برند شوند.

طراحی سایت

طراحی سایت یکی از اصلی‌ترین عناصر برای ایجاد حضور آنلاین موفق است. با رشد فناوری و استفاده گسترده از اینترنت، سایت‌ها به عنوان یک ابزار اساسی برای تبلیغات، فروش و ارتباط با مشتریان در دنیای امروز مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این مقاله، به بررسی مفهوم طراحی سایت و روش‌های اجرایی آن پرداخته می‌شود.

مفهوم طراحی سایت

طراحی سایت به معنای ساخت و توسعه یک وب‌سایت است. هدف اصلی طراحی سایت، ایجاد یک رابط کاربری کارآمد و جذاب برای بازدیدکنندگان است. طراحی سایت شامل چندین عنصر اساسی مانند طراحی وب‌سایت، تجربه کاربری، سئو، بهینه‌سازی سرعت بارگیری و محتوا است.

روش‌های طراحی سایت

در ادامه، به بررسی برخی از روش‌های طراحی سایت پرداخته می‌شود:

1- طراحی وب‌سایت: طراحی وب‌سایت یکی از اصلی‌ترین روش‌های طراحی سایت است. برای طراحی یک وب‌سایت موفق، باید بر روی طراحی وب‌سایت، محتوا، سئو و تجربه کاربری تمرکز کرد.

2- تجربه کاربری: تجربه کاربری یا UX، به معنای طراحی یک رابط کاربری کارآمد و جذاب برای بازدیدکنندگان است. برای ایجاد تجربه کاربری موفق، باید بر روی طراحی وب‌سایت، ناوبری، اطلاعات و تجربه کاربری تمرکز کرد.

3- سئو: سئو یا بهینه‌سازی موتورهای جستجو، به معنای بهینه‌سازی وب‌سایت برای رتبه‌بندی بالا در نتایج جستجو است. برای بهینه‌سازی سئو، باید بر روی محتوا، کلمات کلیدی، لینک سازی و استفاده از تگ‌های HTML تمرکز کرد.

4- بهینه‌سازی سرعت بارگیری: بهینه‌سازی سرعت بارگیری وب‌سایت، به معنای کاهش زمان لود صفحات وب‌سایت است. برای بهینه‌سازی سرعت بارگیری، باید بر روی بهینه‌سازی تصاویر، استفاده از فشرده‌سازی فایل‌های CSS و JavaScript و استفاده از CDN تمرکز کرد.

5- محتوا: محتوا یکی از اصلی‌ترین عناصر برای جذب بازدیدکنندگان وب‌سایت است. برای ساخت محتوای موفق، باید بر روی محتوا، کلمات کلیدی، تصاویر و ویدئوها تمرکز کرد.

برند سازی با کمک اینستاگرام

استفاده از شبکه های اجتماعی برای برند سازی، به خصوص اینستاگرام، به عنوان یکی از مهمترین روش های بازاریابی در عصر حاضر شناخته می شود. با بیش از 1 میلیارد کاربر فعال در سراسر جهان، اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی جهان است که به شرکت ها و برندها اجازه می دهد تا با مخاطبان خود در ارتباط باشند و با استفاده از محتوای جذاب و خلاقانه، برند خود را به مخاطبانشان معرفی کنند. در این مقاله به بررسی راه های برند سازی با کمک اینستاگرام می پردازیم.

پست های جذاب و با کیفیت:

با انتشار پست های جذاب و با کیفیت، شما می توانید برند خود را به مخاطبان خود معرفی کنید. برای این کار، باید تصاویر با کیفیت و فیلم های جذابی را ارائه دهید که با موضوع برند شما مرتبط باشند. همچنین باید هشتگ های مرتبط با برند خود را در پست های خود استفاده کنید تا برای کاربرانی که به دنبال موضوعات مشابه می گردند، پست های شما قابل دسترسی باشد.

تبلیغات در اینستاگرام:

تبلیغات در اینستاگرام یکی از راه هایی است که به شما امکان می دهد برند خود را به مخاطبان جدید معرفی کنید. با استفاده از تبلیغات در اینستاگرام، شما می توانید پست های تبلیغاتی خود را به صورت مستقیم به کاربران اینستاگرام نمایش دهید و با توجه به مشخصات هدف خود، مخاطبان مورد نظر خود را هدف قرار دهید.

ارتباط با مخاطبان:

با برقراری ارتباط با مخاطبان خود، شما می توانید با آنها ارتباط برقرار کنید و نظرات و پیشنهادات آنها را در مورد برند خود بشنوید. برای برقراری ارتباط با مخاطبان، شما می توانید از طریق پیام خصوصی، کامنت ها و دایرکت پیام با آنها ارتباط برقرار کنید.

استفاده از Instagram Stories:

Instagram Stories، یکی از قابلیت های برجسته اینستاگرام است که به شما اجازه می دهد تا با استفاده از عکس ها، ویدئوها و متن، داستان های خود را به اشتراک بگذارید. با استفاده از Instagram Stories، شما می توانید به صورت مستقیم با مخاطبان خود در ارتباط باشید و برند خود را به روشی خلاقانه معرفی کنید.

به طور کلی، اینستاگرام یکی از بهترین راه های برند سازی برای برندها و کسب و کارهای کوچک و بزرگ است. با انتشار پست های جذاب و با کیفیت، ارتباط با مخاطبان، تبلیغات در اینستاگرام و استفاده از Instagram Stories، شما می توانید برند خود را به مخاطبان خود معرفی کنید و با استفاده از این شبکه اجتماعی، رشد و توسعه کسب و کار خود را بهبود بخشید.

بهترین مشاور دیجیتال مارکتینگ با دانش روز دنیا

مهندس میلاد مساوات در مشاوره دیجیتال مارکتینگ از دانش روز دنیا استفاده می‌کند و این مشاوره به نوعی خاص و متفاوت است. ایشان تخصص بالایی در زمینه مفاهیمی همچون IMC، Marketing Mix، Business Model، Marketing Plan، STP، SEO، SEM، Social Media Marketing، Content Marketing و صدها مفهوم روز دیگر دنیا دارد. برای هر کدام از مشاوره‌پذیرانش، نسخه یکسانی از مشاوره را تجویز نمی‌کند چرا که هر کدام نیازهای مختص به خود را دارند.

در حال حاضر که صنعت تبلیغات در فضای دیجیتال تغییرات اساسی را تجربه می‌کند، روش‌های متنوع و نوینی برای جایگاه‌یابی برند و جذب گردشگران مسافر به جزیره کیش در دسترس هستند. این روش‌ها شامل موارد زیر هستند:

تبلیغات کلیکی (Cost Per Click)

تبلیغات اقدامی (Cost Per Action)

تبلیغات هوش مصنوعی (AI)

تبلیغات همسان (Native)

تبلیغات درون برنامه‌ای (In-App Advertising)

تبلیغات در موتورهای جستجو مانند گوگل (Google Ads)

تبلیغات توسط افراد تأثیر گذار (Influencer Marketing)

تبلیغات پیش‌نمایش ویدیویی (Pre-Roll Ads)

و ده‌ها روش دیگر

از نظر جناب آقای مهندس میلاد مساوات، هر یک از روش‌های فوق دارای ویژگی‌های اثربخشی بوده و در صورت استفاده درست از آن‌ها، می‌تواند به نتایج شگفت‌انگیز در برند سازی منجر می شود.