تبلیغات در کیش

تبلیغات در کیش نیازمند طراحی و تدوین کمپین‌های هدفمند و استاندارد بوده تا با استراتژی‌های کاملا متمایز بتوان کیشوندان و گردشگران را هدف قرار داد. طراحی یک کمپین تبلیغاتی ارزشمند و سودده، مستلزم بررسی و توجه ویژه به عواملی همچون بخش‌بندی مخاطبان، طراحی پیام کمپین، انتخاب رسانه مناسب و… می‌باشد.

کارشناسان دیجیتال مارکتینگ و دیجیتال برندینگ MiMo به مدیریت جناب آقای میلاد مساوات، که از کیشوندان آگاه و متخصص می‌باشند، راهکارهای قابل توجه و ارزشمندی برای معرفی برند شما با استفاده از ابزارهای متنوع دیجیتال دارند. با استفاده از یک جلسه مشاوره رایگان از این راهکارها شگفت‌زده خواهید شد.

گام اول

آیا می‌دانستید که 87 درصد گردشگران جزیره کیش و کیشوندان، نیازهای خود را در موتور جستجوی گوگل جستجو می‌کنند؟

در گام اول نیاز گردشگران را متناسب با صنعتی که شما در آن فعالیت می‌کنید استخراج نموده و آن‌ها را دسته‌بندی خواهیم کرد.

13 درصد باقی‌مانده نیز در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام به دنبال رفع نیازهای خود هستند.

محتوای تبلیغاتی جذابی را برای شما طراحی کرده و متناسب با بودجه مدنظرتان در این صفحات منتشر می‌کنیم.

شبکه‌های اجتماعی

صفحات اختصاصی کیش

گام دوم

یک وبسایت حرفه‌ای و پر سرعت متناسب با نیاز مشتریان احتمالی شما طراحی می‌کنیم. در این وبسایت برای هر یک از نیازهای گردشگران و کیشوندان یک صفحه اختصاصی ایجاد خواهیم کرد. مثلا اگر در زمینه فروش لباس زنانه فعالیت می‌کنید، یک صفحه به لباس مجلسی زنانه و یک صفحه به لباس ورزشی زنانه اختصاص داده خواهد شد.

در این وبسایت به کمک هوش مصنوعی، گردشگران و کیشوندان نسبت به عواملی همچون سن، جنسیت، علاقه‌مندی‌ها و… علامت‌گذاری و گروه‌بندی می‌شوند. آدرس IP این افراد در یک بانک اطلاعاتی نگهداری خواهد شد.

نمونه سایت ببینید

گام سوم

تبریک می‌گوییم!

از این لحظه به بعد، مخاطب مورد نظر شما با وارد شدن به هر وبسایتی اعم از پخش موزیک آنلاین، مشاهده ویدیو، خبرگزاری‌ها و هر رسانه فارسی‌زبان دیگر، بنرها و متون تبلیغاتی شما را بارها و بارها در طول روز مشاهده خواهد کرد. نوتیفیکشن تبلیغ شما بارها و بارها برای او ارسال خواهد شد.

آن هم به صورت رایگان!

شما فقط در ازای کلیک بر روی تبلیغتان هزینه‌ای ناچیز پرداخت خواهید کرد. اما این پایان ماجرا نیست!

تبلیغات-در-کیش
لیست رسانه‌ها

هر لحظه دیده شوید

گام چهارم

در گام بعدی گردشگران و کیشوندان را ترغیب به تکمیل فرم ثبت‌نام و ارائه اطلاعاتی همچون نام و نام خانوادگی، شماره موبایل، ایمیل، سن، جنسیت و… خواهیم کرد.

اتوماسیونی طراحی خواهیم کرد تا مخاطب مورد نظر شما تا زمان سفر بعدی خود به جزیره کیش پیام‌هایی را از طریق پیامک، ایمیل پوش نوتیفیکیشن به صورت خودکار از شما دریافت نماید. این پیام‌ها، تصویر ماندگاری را از شما در ذهن مخاطبان به جای خواهد گذاشت. مسلم است که در سفر بعدی گردشگران و در هنگام نیاز کیشوندان به محصولات یا خدماتی که ارائه می‌دهید، انتخاب اول او، برند شما خواهد بود.

Instagram YouTube linkedin