قیف بازاریابی و فروش در مجموعه‌ی فرم پوش کاملا هوشمندانه و هدفمند با اهدافی همچون افزایش بازدید از وبسایت، تولید سرنخ، افزایش تعداد مشتریان جدید، افزایش فروش و… طراحی و پیاده‌سازی شده. در ادامه مراحل قیف بازاریابی در فرمپوش را به طور خلاصه مشاهده می‌نمایید. فرم پوش یک فروشگاه اینترنتی است که محصولات تولیدی خود را که شامل لباس کار و لباس فرم است در این فروشگاه به فروش می‌رساند.

قیف بازاریابی و فروش در فرم پوش

ToFu

Top of funnel

بالای قیف

در این مرحله تمرکز اصلی بر روی افزایش بازدید سایت از طریق سئو بوده و با استفاده از مقالات مرتبط به هر دسته از مشتریان، از موتور جستجوی گوگل مخاطب جدید جذب می‌شود. تمامی مقالات در این مرحله با در نظر گرفتن نیاز مخاطبان و مشتریان باالقوه تولید می‌شوند. به عنوان مثال مقاله‌ای با عنوان راه اندازی رستوران از بیزینس مدل تا اجرا با هدف جذب افرادی که قصد تأسیس رستوران، کافه، فست فود، کترینگ و... دارند در بخش وبلاگ سایت قرار گرفته.

MoFu

Middle of funnel

وسط قیف

در این مرحله تمرکز بر روی تولید سرنخ و دریافت شماره موبایل، آدرس ایمیل و... بوده و از طریق پروموشن‌هایی مانند کد تخفیف اولین خرید، چک لیست راه‌اندازی رستوران و... سرنخ‌های دریافت شده اکتیو می‌شوند. در ادامه جهت هدایت سرنخ‌ها به انتهای قیف و فروش نهایی، اقداماتی همچون ارسال ایمیل، پیامک و... با محتوای آموزشی ارسال می‌گردد.

BoFu

Bottom of funnel

انتهای قیف

در این مرحله تمرکز اصلی بر روی جذب مشتری جدید و فروش بوده و به کمک ابزارهایی همچون پوش نوتنیفکیشن، ایمیل، پیامک، تبلیغات ریتارگتینگ کلیکی، تبلیغات ویدیویی ریتارگتینگ، تبلیغات ریتارگتینگ درون برنامه‌ای و... پیام‌هایی با محوریت معرفی کالا، یادآوری استفاده از کد تخفیف، پایان مهلت استفاده از تخفیف و... ارسال می‌گردد.